استفاده از فتوشاپ در عكاسي از ماه

همه چيز از همه جاي اينترنت

استفاده از فتوشاپ در عكاسي از ماه

۱۸۱ بازديد

عكاسي طبيعت يكي از وسيع‌ترين رشته‌هاي عكاسي است كه شامل عكاسي از مناظر، چشم انداز ها ، حيات وحش، گياهان، حشرات  و البته ماه و ستاره ها ميباشد. البته عكاسي از ماه بيشتر در زمره عكاسي در شب قرار ميگيرد تا عكاسي طبيعت . احتمالا تا اينجاي كار عكس هايي حيرت انگيز از ماه ديده و به اين فكر كرده‌ايد كه به چه نحو تهيه شده‌اند. اكنون ميتوانيد با مراحل توليد يكي از آنها آشنا شويد.

 

در اين مقاله قصد داريم مقاله اي از عكاسي مشهور با نام Erik Johansson  براي شما ذكر كنيم. عكاس و فتوشاپيست حرفه‌اي به اسم Erik Johansson استاد ايجاد عكس هايي است كه هركس با ديدنشان مات و مبهوت مي‌شود. چندي قبل وي آموزش رايگان تكنيك‌هاي اين شيوه از عكاسي را شروع كرده است. با اينحال اين دفعه تصميم گرفته تا از مراحل ايجاد يكي از شاهكارهاي خود به اسم Full moon service معرفي كند.

اين ترفند تا به نتيجه رسيدن 8 ماه طول كشيد و از جايي شروع شد كه Johansson شروع به نقاشي كردن فرضيه‌هاي خود كرد. بعد از آن فرصت تهيه لوازم ضروري براي اجراي اين فرضيه بود. از نمونه لامپ‌هاي ضروري، يك ژنراتور الكتريكي و يك ون. تصوير نهايي به وسيله دوربين Hasselblad H6D-50c گرفته شد و شاهكار اين شخص با كمك فتوشاپ نهايي شد.

Johansson  در مورد اين روش عكاسي بيان مي كند:

در چنين موقعيتي يك تصوير مي‌تواند تركيبي از صدها تصوير گوناگون باشد، با اينحال تلاش من اين است تا تصوير را به گونه‌اي نشان دهم كه تصور شود با يكدفعه تصوير‌برداري، تهيه شده است.

در زير تصاويري از اين روش عكاسي براي شما مياوريم.

تصاويري حيرت انگيز از ماه

تصاويري حيرت انگيز از ماه

تصاويري حيرت انگيز از ماه

تصاويري حيرت انگيز از ماه

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.